preloader
אילבור תחזוקת רובוטים

רובוטים משומשים

רובוטים משומשים – מה כדאי לבדוק

כשאתם שוקלים לרכוש רובוטים משומשים למפעל או לחברה שלכם. קבלו מאיתנו כמה טיפים לרכישת רובוטים משומשים.  

אם אינך מומחה לרובוטים, כשאתם רוכשים רובוטים משומשים כדאי לבדוק את כל הפינות בכדי להימנע מטעות ברכישת רובוטים משומישם לחברה שלך. משמעות של התחלה טובה, זה פחות בעיות במהלך הפעולה. מומלץ לבצע גירוז והחלפת שמן בתדירות מומלצת לפי תדריך תחזוקת רובוט. לרכוש כמה חלפים קטנים לצד הרובוט – נתיכים וכו’.

במידה ומתאפשר לכלול הדרכה על הרובוט בעסקת רכישה – אולם מומלץ להיעזר בשירות מהמומחים כמובן. זכור כי דמי האריזה והטיפול הם הוצאה נוספת. אל תשכח כי יש את החובות והמיסים החלים בנוסף להוצאות ההובלה.

הימנע מקנייה מקוונת (on line buying) – בדרך כלל אתה מגלה הרבה יותר ממה שמוזכר במפרט.

חלק מהחברות הגדולות מציעות אחריות – בדוק את כל התנאים וההגבלות. קרא את הדפוס הקפדני בקפידה. אמת האם רכישת הרובוט עומדת באורך זרוע הנדרשת, עומס המטען ודרישות הדיוק של היישום שלך.

קנה תמיד רובוטים רק ממקורות אמינים. בדוק את הרובוט אם חסר חומרה, תוכנה, סוללות, נזקים פיזיים, נזק למנועים או לגירים, חופש בצירים וכו ‘. בדוק את השלט, תקינות מסך, מקשים ואת הכבלים הנלווים. בדוק אם יש לוח IO הנדרש (או לפחות אחד שאתה יכול להשתמש בו).

נסו להימנע מהרכישה בתנאים:”במצב כמו שהוא” וכדומה. אל תקנו רובוטים ישנים מדי – בסופו של דבר תשלמו יותר עבור חלפים מאשר הרובוט עצמו. התעקשו תמיד על התדריכים – תדריכי רובוטים + ציוד היקפי אם יש.

וודאו כי חלפי המפתח לרובוט זמינים בשוק לפני קניית הרובוט – זהה את הספקים.

אם אתה מצליח לבצע בדיקת הפעלה, בדוק אם יש רעש לא תקין בכל הצירים. עליכם לבדוק האם המנועים לא מתחממים יותר מדי בהפעלת הרצת עומס. עליכם לבדוק האם צלעות קירור מגבר ומגבר עצמו מלאים באבק ולכלוך. עליכם לבדוק האם טרנספורמטור נקי.

הבדיקות הנ”ל כמובן לא יכולות להחליף תמיכה של מומחה כגון אילבור רובוטיקה ברכישת הרובוט, אבל לפחות יכולים לעזור קצת ברכישה נכונה של רובוט.

X